Tvorba www prezentácií a internetových obchodov. Optimalizácia web stránok pre vyhľadávače. Tvorba loga a propagačných materiálov.

Návod: Ako správne pridávať produkty v E-shope Webnode

10.09.2010 10:56

Pred pridaním produktu v E-shope Webnode si pozrite analýzu kľúčových slov a nájdite si vhodné slovíčka, ktoré použijete v nadpise a popise produktu.

Nadpis produktu: Mal by obsahovať druh a značku, napríklad: “Pánske tenisky Lacoste plátené”, “Dámske tričko Melrouse”

Popis produktu: Popisy píšte pre ľudí, ale nezabúdajte na kľúčové slová (na vyhľadávače). Dá sa napísať aj pekný a predajný text, ktorý osloví aj návštevníkov Vášho obchodu aj vyhľadávače. Často sa stáva, že popisy produktov dodávajú výrobcovia a ide o technické údaje, ktoré sú aj v iných eshopoch, takže sa duplicite textu nevyhnete, ale stále je vhodné zaujať návštevníka vlastním popisom o kvalite produktu, značke alebo iných výhodách, ktoré pri produkte viete vyzdvihnúť. Vlastný popis je pre potencionálnych zákazníkov a aj pre vyhľadávače dôležitý.

Príklad: “Tieto pánske botasky sú módnym hitom tohto leta. Pohodlné tenisky pre pánov aj teenegerov sú vhodné na bežné nosenie, na diskotéku aj na prechádzku v prírode. Tieto plátené tenisky sú vyrobené z kvalitnej látky, prevažne z bavlny.”

Kľúčové slová použité v popise sú označene kurzívami.

Vkladanie obrázkov k produktom v internetovom obchode Webnode

Zmenšenie obrázkov: Obrázky si pred nahrávaním zmenšíte na rozmer 800px na šírku pri fotografii fotenej na ležato a 500px na šírku pri fotkách na stojato a uložíte si ich do priečinka napr. “Zmensene”.

Premenovanie obrázkov: Pri ukladaní do spomínaného priečinka každú fotku pomenujte tak, aby názov čo najlepšie popisoval, čo je na obrázku. Názov píšte bez diakritiky, malými písmenami a na miesto medzier použite pomlčku/odrážku.
Príklad: “panske-botasky-lacoste-platene.jpg”, nie “Pánske botasky LACOSTE.JPG” a už vôbec nie “DC27381900.JPG”

Nahrávanie obrázkov: Pred nahrávaním si treba spraviť štruktúru kategórií eshopu aj v priečinkoch, kde budete obrázky nahrávať, aby v tom bol poriadok a aby v URL adrese obrázku boli kľúčové slová z priečinkov.

Príklad:

Pánske oblečenie
    Tričká
    Mikiny
    Bundy

Dámske oblečenie
    Trička
    Mikiny
    Atď..

Obuv
    Pánska obuv
        Tenisky
        Šľapky
    Dámska obuv
        Čižmy
        Balerínky
        Lodičky

 

Fotogaléria k produktu: Pri nahrávaní fotiek do fotogalérie k produktu dodržiavajte tiež zásady spomenuté vyššie a ďalšie fotky k rovnakému produktu pomenujte spôsobom “panske-botasky-lacoste-platnene-1.jpg”, čiže na konci názvu fotky uveďte poradové číslo.

Nadpis fotky: Po nahratí fotky je ideálne prejsť si v administrácii každú fotku a vymeniť názov fotky, ktorý bude “panske-botasky-lacoste-platene-1.jpg” za texty: “Pánske botasky Lacoste plátené”. Toto nie je veľmi dôležité, ale záleží na čase, ktorý s eshopom môžete stráviť a pokiaľ na to čas máte, tak to treba spraviť.

 

Online kurzy webnode.

 

Peter Varga

Späť

Diskusná téma: Návod: Ako správne pridávať produkty v E-shope Webnode

Neboli nájdené žiadne príspevky.

(c) 2009 Peknastranka.sk