Tvorba www prezentácií a internetových obchodov. Optimalizácia web stránok pre vyhľadávače. Tvorba loga a propagačných materiálov.

Postup pri tvorbe web stránok

Pri tvorbe web stránok a internetových obchodov používame CMS (Content Managment System)  Webnode a Joomla!,  ktorý  umožňuje onpage optimalizáciu webu, pohodlnú správu obsahu a kvalitne naprogramovaný kód šablón tak, aby stránky boli ľahko čitateľné pre roboty vyhľadávačov.

Výber domény

Výber vhodnej domény je dôležitý krok pri tvorbe firemného webu. Doména by mala byť ľahko zapamätateľná a obsahovať relevantné kľúčové slovo pre Vaše podnikanie. Z hľadiska budovania značky je pre firemnú doménu lepšie použiť názov firmy, prípadne názov firmy + kľúčové slovo.

Príklad: www.stavebninytonda.sk alebo www.stavebniny-tonda.sk

 

Prieskum trhu a analýza kľúčových slov

Pred vytvorením webu je potrebné spraviť prieskum trhu a analýzu kľúčových slov pre danú oblasť podnikania. Na základe analýzy kľúčových slov zistíme ktoré kľúčové slová sú v oblasti Vášho podnikania najhľadanejšie a ako sú na tom vo výsledkoch vyhľadávanie na tieto kľúčové slová Vaši konkurenti. Ak je konkurenčnosť kľúčových slov príliš veľká, zameriame sa na menej konkurenčne slová a frázy a tie aplikujeme do informačnej štruktúry a obsahu webu

 

Informačná štruktúra web stránky

Pred vytvorením informačnej štruktúry webu je potrebné vžiť sa do kože potencionálneho zákazníka ( vek, vzdelanie a pod.) a podľa toho navrhnúť akým spôsobom sa budú návštevníci v rámci stránky pohybovať.

 

Návrh grafického designu (vzhľadu web stránky)

Grafický návrh by mal byť originálny, ľahko zapamätateľný a príjemný pre návštevníkov. Pri návrhu vzhľadu je potrebné dbať na corporate identity (firemná identita) a prispôsobiť tomu farby a celkový design webu.

 

Tvorba obsahu web stránky

Vzhľad web stránky je dôležitý, ale na webe platí heslo "text je kráľ" a nato, aby sa z návštevníka stal zákazník, musí byť naplnený kvalitným obsahom a ponúknuť dostatok informácií o Vašich produktoch či službách. Dodané podklady upravíme podľa zásad písania textu pre web (Copywriting).

 

SEO optimalizácia pre vyhľadávače

Súčasťou internet marketingu je optimalizácia pre vyhľadávače (Google, Zoznam, Yahoo a ďalšie). Na slovenskom internete je najpoužívanejším internetovým vyhľadávačom Google, a preto sa zameriavame hlavne na optimalizáciu webu pre Google. SEO zahŕňa niekoľko úkonov v rámci webu (copywriting, SEO URL, prepojenie podstránok odkazmi) a ďalšie úkony mimo web stránky (linkbuilding, emailing, a ďalšie).

 

Zapojenie sociálnych sieti

Sociálne siete (Facebook, MySpace, a ďalšie) v poslednom čase vo svete internetu spravili veľký boom a "každý" má niekde profil a svojich kamarátov s ktorými zdieľa svoje myšlienky, zážitky a pod. Využitie týchto internetový portálov môže byť veľmi účelné.

 

(c) 2009 Peknastranka.sk